Over mij
Ik ben een Financial met ruim aantal jaren werkervaring en werkzaam als interim controller / ERP projectmanager. In eerste instantie werkzaam (circa tien jaar) in de accountantspraktijk (samenstel- en controle praktijk gecombineerd voor (grotere) MKB opdrachtgevers, maar ook een aantal interim opdrachten) en inmiddels ruim tien jaar werkzaam als Controller en / of ERP project manager. Kennis en ervaring op het gebied van de implementatie en opzet van uiteenlopende (financiële) rapportages (ook consolidatie en juiste toepassingen van BTW regelingen en transfer pricing), implementatie en optimalisatie van procedures en bedrijfsprocessen (verdergaande automatisering) en kennis van diverse applicaties als Dynamics 365, Power BI, Azure Devops, Tagetik, Exact, Microsoft Navision en Accountview.
Tevens ook ervaring met de inzet van applicaties ter registratie van activa, maatwerk ter vastlegging uitgevoerde werkzaamheden (met bijvoorbeeld werkbonnen) en registratie van gegevens betreffende (ingeleend) personeel, maar ook voorbereiding en begeleiding van jaarrekeningcontroles.
Zoals eerder genoemd ben ik de afgelopen in gecombineerde rollen ook actief als ERP project manager waarbij de meeste recente opdracht de implementatie van Dynamics 365 betrof binnen een organisatie welke onderdeel is van een in Engeland gevestigde beursgenoteerde onderneming.
Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engels taal in woord en schrift.
Mijn profiel is tevens terug te zien via https://www.linkedin.com/in/wouter-van-der-pol-609ab926/.